شرایط و قوانین
شرایط و قوانین استفاده از سرویس های هاستینگ مجموعه پارس پلاس
به عنوان یک مشتری یا نماینده شما با خرید هر یک از سرویس های مجموعه پارس پلاس موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط مجموعه پارس پلاس میباشید و استفاده از سرویس ها و خدمات مجموعه پارس پلاس به منزله قبول قوانین ذیل میباشد. در صورتی که هر یک از مقررات ذیل را زیر پا بگذارید مجموعه پارس پلاس میتواند سرویس مربوطه را با و یا بدون اطلاع قبلی معلق نماید. ضمنا بنا به تغییر قوانین ملی و بین المللی در رابطه با خدمات آی تی و سیاست های مجموعه پارس پلاس، شرایط و قوانین این قرارداد نیز در هر زمان توسط مدیریت سایت قابل تغییر و ویرایش خواهد بود.
- راه اندازی و نگهداری هر نوع سایت غیر قانونی و غیر اخلاقی، متضاد با قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران غیر مجاز بوده و درصورت مشاهده سرویس مورد نظر معلق میگردد.
- مجموعه پارس پلاس هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وبسایت های میزبانی شده بر روی سرویس های ارائه شده ندارد و این خود مشتری است که مسئولیت محتوای سایت ها را بر عهده خواهد داشت.
- درصورت فیلتر شدن سرویس های مشتریان بنا به هر دلیلی، حساب مشتری به همراه سرویس های آن مسدود شده و مجموعه پارس پلاس در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس های مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت.
- ثبت دامنه های ملی و بین المللی با مشخصات مشتری انجام شده و مالکیت دامنه در اختیار مشتری میباشد لذا مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده مشتری میباشد و مجموعه پارس پلاس مسئولیتی را نمیپذیرد.
- درصورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرور ها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند، سرویس ها و حساب مشتری متخلف بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات سرویس های مشتری حذف خواهد شد.
- تمامی مشخصات حقیقی و حقوقی مشتریان بصورت محرمانه توسط مجموعه پارس پلاس نگهداری میشود و این اطلاعات از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس، کدپستی، شماره تماس، پست الکترونیک و غیره به هیچ شخصی مگر به درخواست مراجع ذیصلاح منتشر نخواهد گردید.
- تیم فنی مجموعه پارس پلاس همیشه سعی در ارائه بهترین سرویس ها نموده و در راستای این امر از جدیدترین و قوی ترین تکنولوژی ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می نماید، به همین علت تغییرات فنی و قیمت سرویس ها یک امر اجتناب ناپذیر در طول زمان خواهد بود.
- صاحب امتیاز سایت، دامنه، سرور مجازی و یا اختصاصی کسی خواهد بود که حساب کاربری به ایشان تعلق دارد لذا در دست داشتن مشخصاتی همچون نام کاربری و رمز عبور، پست الکترونیک و شماره تماس نشان دهنده مالکیت توسط فرد مورد نظر خواهد بود.
- ایجاد هرگونه دسترسی غیر مجاز به منابع سرور ها و سرویس های متعلق به مجموعه پارس پلاس مجاز نمیباشد و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (اسپم) با استفاده از سرویس های مجموعه پارس پلاس غیر مجاز بوده و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- درصورت عدم رعایت حق کپی رایت و استفاده غیر قانونی به هر نحو از نرم افزار ها و اسکریپت هایی که دارای حق کپی رایت میباشند بر روی سرویس های مجموعه پارس پلاس اکیدا ممنوع بود و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- راه اندازی سایت های موزیک و فیلم به هر نحو ممنوع بوده و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- مشتریان سرویس هاست اشتراکی مجموعه پارس پلاس مجاز به نصب اسکریپت هایی که از سایت های مثل rapidshare ،MegaUpload و Hotfile و Torrent و … فایل دانلود می کنند (معمولا به لیچر-Leecher معروف هستند) نمی باشند و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- راه اندازی سایت های مخالف با ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند بر روی سرویس های مجموعه پارس پلاس غیر مجاز میباشد و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- راه اندازی سایت هایی که در زمینه آموزش هک، کرک، امنیت و غیره بر روی سرویس های مجموعه پارس پلاس غیر مجاز میباشد و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- درصورت استفاده بیش از حد منابع مجاز تخصیص داده شده به سرویس شما منجر به معلق شدن سرویس شما خواهد شد. روش شناسایی این مورد استفاده از سیستم ها مانیتورینگ میباشد.
- میزبانی سایت های چت روم و وبلاگ دهی بر روی سرویس های مجموعه پارس پلاس غیر مجاز میباشد و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- پس از ثبت سفارش و پرداخت صورتحساب مورد نظر، زمان تحویل سرویس، بسته به نوع آن و کانفیگ های درخواستی بین 1 الی 72 ساعت میباشد، مشتری تا قبل از این زمان حق اعتراض ندارد.
- پس از تحویل سرویس مشتری میبایست امنیت سرویس خود را تعمین نماید و مجموعه پارس پلاس هیچگونه مسئولیتی در قبال نفوذ یا کرک سرویس مورد نظر ندارد.
- صدور فاکتور ها یک هفته قبل از اتمام سرویس صورت میگیرد و درصورت تمایل به تمدید میبایست حتما قبل پایان مهلت سرویس، صورتحساب مربوطه را پرداخت نمایید در غیر این صورت سرویس مورد نظر حذف شده و اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل برگشت نخواهد بود.
- نگهداری از رمز عبور سرور ها بر عهده مشتری بوده و درصورت فراموش کردن یا گم کردن رمز عبور، مجموعه پارس پلاس با دریافت هزینه بازیابی رمز عبور را بازیابی میکند.
- مسئولیت انتخاب نام دامنه به عهده مشتری است و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان تغییر نام یا لغو دامنه و برگشت هزینه واریزی امکان پذیر نمیباشد.
- درصورت دریافت هرگونه اخطاریه از طرف دیتاسنتر، کاربر مربوطه تا 24 ساعت فرصت پاسخ گویی دارد و در غیر این صورت سرویس وی معلق میگردد.
- استفاده از سرور ها به منظور اسپم، دی داس، اتک، حمله سایبری، پورت اسکن، تورنت و مسائلی که با قوانین دیتاسنتر مغایرت داشته باشد ممنوع بوده و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- نصب و راه اندازی هرگونه سرویس عبور از فیلترینگ بر روی سرویس های پارس پلاس غیر مجاز بوده و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- درصورتی که آیپی سرور شما به دلیل اسپم، دی داس، اتک، حمله سایبری، پورت اسکن، تورنت و مسائلی که با قوانین دیتاسنتر مغایرت داشته باشد توسط دیتاسنتر مسدود شود، کاربر باید آیپی جدید خریداری نماید و مبلغ 100000 تومان به عنوان جریمه به مجموعه پارس پلاس پرداخت نماید.
- نصب سیستم عامل بر روی هر سرویس برای بار اول بصورت رایگان انجام خواهد شد و بیش از این تعداد شامل هزینه 20000 تومان میگردد.
- شماره تماس های سایت، واتساپ و تلگرام فقط برای موارد مشاوره و فروش میباشد و پشتیبانی فقط از طریق سیستم تیکت سایت صورت میگیرد.
- پشتبانی از ساعت 10 صبح الی 5 عصر در روز های کاری (شنبه تا پنج شنبه) و 5 عصر الی 8 شب روز های غیر کاری (جمعه ها و تعطیلات رسمی) میباشد.
- رعایت ادب و احترام در هنگام تماس با پشتیبانی سایت ضروری بوده و از صبحت کردن بصورت کوچه بازاری جدا خودداری نمایی، همچنین در مکاتبات با پشتیبانی سایت حتما از نوشتار فارسی استفاده کنید.
- مسئولیت نگهداری از اطلاعات سرویس ها و تهیه بکاپ (نسخه پشتیبان) از این اطلاعات به عهده مشتری میباشد و مجموعه پارس پلاس هیچ گونه مسئولیت در قبال از دست رفتن اطلاعات سرویس ها ندارد.
- مجموعه پارس پلاس سعی در ارائه سرویس ها به صورت 24 ساعت شبانه روز خواهد نمود ولی بسته به طبیعت اینترنت عدم اختلال در سرویس بطور 100 درصد امکان ناپذیر میباشد اما آپتایم 99 درصد تضمین میشود.
- چنانچه به هر علتی خارج از اراده مجموعه پارس پلاس در تدام خدمات ارائه شده خللی وارد شود و یا خدمات مذکور موقتا یا دائما قطع گردد، هیچگونه مسئولیتی متوجه مجموعه پارس پلاس نخواهد بود. از جمله این علل میتوان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراطی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی نظیر طوفان های خورشیدی، سیل، زلزله و ... اشاره نمود.
- میزبانی سایت های تحلیل و خبری بر روی سرویس های مجموعه پارس پلاس غیر مجاز بوده و درصورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
- هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط میباشند به نرخ دلار روز محاسبه و صورتحساب مشتریان با توجه به این نرخ بروز رسانی خواهد شد.
- فعالسازی دامنه های IR مستلزم تایید شدن نام دامنه توسط Nic.ir میباشد و مجموعه پارس پلاس مسئولتی در قبال دیر کرد یا عدم تحویل دامنه ندارد.
- درصورت عدم تحویل سرویس در مدت زمان معین شده کاربر موظف است با ارسال تیکت تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.
- درصورت معلق یا مسدود شدن هر یک از سرویس های شما به هر دلیل، هزینه سرویس برگشت داده نخواهد شد.
- درصورت لغو یا کنسل شدن سرویس توسط مشتری، هزینه سرویس برگشت داده نخواهد شد.
- مشتری موظف میباشد به محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط مجموعه پارس پلاس در دادگاه و یا کمیته مبارزه با جرایم رایانه ای واقع در شهر اصفهان قرار دهد. به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهر ها و استان ها پاسخ داده نخواهد شد.
- درصورتی که شکایت طرح شده از مشتری خسارتی برای مجموعه پارس پلاس ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده میباشد.
- مجموعه پارس پلاس هیچگونه مسئولتی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورتحساب، منقضی، لغو یا مسدود شدن سرویس و غیره ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
- مجموعه پارس پلاس میتواند در هر زمان که بخواهد شرایط و قوانین فوق را تغییر داده و تکمیل نماید و هیچگونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی مجموعه با آدرس https://parspllus.irقرار خواهد گرفت و برای همه ی مشتریان لازم الاجرا میباشد.